Bon dia, perdona el retard en contestar. Actualment no hi ha un grup de veteranes (femení), hi ha alguna persona que ha preguntat, però no s’acaben d’animar a causa de l’horari d’entrenament que és dimecres i divendres 22:15 a 23:15 (inici a 21:45 si vols fer la mitja hora de físic). Tenim un grup de veterans masculí (10 persones) que estan entrenant en aquest horari, podries vindre a entrenar amb ells i si acabeu formant un grup femení faríem dos equips a mitja pista sense problema.
Preus: serien 59€ el primer mes (assegurança) i 20€ els posteriors, això inclou entrenador i preparador físic.
Pots vindre a provar tres o quatre dies a veure si estàs a gust i si l’horari el portes bé.
Qualsevol dubte pots trucar o enviar whatsapp al 622 48 13 12
Hola, tengo la misma pregunta que la chica que ha preguntado anteriormente. Un equipo de veteranas femenino no existe? Aunque sea para ir a entrenar algunos días por semana yo me animaría
Hola! Pues ven a probar a ver si estás a gusto! Entra en el grupo de whatsapp de veteranos y veteranas y entérate de cuando y dónde entrenan y ya quedas con ellos: https://chat.whatsapp.com/GegqVGpSdKCEiuh3oQjHPy
Els díes de portes obertes o pistes lliure sí, sempre i quan tingui assegurança federativa activa i vagi acompanyat d’un adult. I es clar els torneigos open, com el 3×3 del 20 de juny!
Hola bona tarda
Voldria saber si de cara el curs vinent hi ha opció d’equip d’extraescolar per a canalla de 6-7 anys que no sigui en les escoles de Cubelles, sinó entrenaments al pavelló.
Moltes gràcies.
Bon dia. Us volia preguntar si teniu grup de bàsquet femení de “veteranes” que s’ajuntin per jugar de tant en tant o inclús en una lliga? Gràcies.
Bon dia, perdona el retard en contestar. Actualment no hi ha un grup de veteranes (femení), hi ha alguna persona que ha preguntat, però no s’acaben d’animar a causa de l’horari d’entrenament que és dimecres i divendres 22:15 a 23:15 (inici a 21:45 si vols fer la mitja hora de físic). Tenim un grup de veterans masculí (10 persones) que estan entrenant en aquest horari, podries vindre a entrenar amb ells i si acabeu formant un grup femení faríem dos equips a mitja pista sense problema.
Preus: serien 59€ el primer mes (assegurança) i 20€ els posteriors, això inclou entrenador i preparador físic.
Pots vindre a provar tres o quatre dies a veure si estàs a gust i si l’horari el portes bé.
Qualsevol dubte pots trucar o enviar whatsapp al 622 48 13 12
Finalment hem decidit obrir un grup de whatsapp a veure si surt endavant aquesta iniciativa:
https://chat.whatsapp.com/Iz0oS70Ad7f8DnyzEYcdaz
Hola, tengo la misma pregunta que la chica que ha preguntado anteriormente. Un equipo de veteranas femenino no existe? Aunque sea para ir a entrenar algunos días por semana yo me animaría
https://chat.whatsapp.com/Iz0oS70Ad7f8DnyzEYcdaz
Acabamos de abrir este grupo de whatsapp para ver si sale un grupo de veteranas.
Casal de básquet para
Alexei Guardiola 13 años
Podría empezar mañana o el viernes?
Buenos noches , acabo de instalarme x la zona y estoy buscando algún grupo o equipo de veteranos para entrenar !
Saludos
Buenos noches , acabo de instalarme x la zona y estoy buscando algún grupo o equipo de veteranos para entrenar !
Saludos
Hola! Pues ven a probar a ver si estás a gusto! Entra en el grupo de whatsapp de veteranos y veteranas y entérate de cuando y dónde entrenan y ya quedas con ellos:
https://chat.whatsapp.com/GegqVGpSdKCEiuh3oQjHPy
Un saludo!
Hola! És possible venir a la pista a entrenar? El meu fill juga a basket..però no vivim aquí.
Els díes de portes obertes o pistes lliure sí, sempre i quan tingui assegurança federativa activa i vagi acompanyat d’un adult. I es clar els torneigos open, com el 3×3 del 20 de juny!
Hola bona tarda
Voldria saber si de cara el curs vinent hi ha opció d’equip d’extraescolar per a canalla de 6-7 anys que no sigui en les escoles de Cubelles, sinó entrenaments al pavelló.
Moltes gràcies.
Hola Cristina, si no ho has fet ja, possa’t en contàcte amb en Raúl, el coordinar esportiu